Mamy do czynienia z kontynuacją współpracy między jedną z czołowych polskich grup energetycznych, TAURON, a największą halą sportowo-widowiskową w kraju, Areną Kraków SA. W ramach umowy sponsorskiej obydwie strony zdecydowały podjąć dalszą współpracę trwającą aż do 2028 roku.
Paweł Szczeszek, prezes Grupy TAURON, podkreśla, że TAURON Arena Kraków zyskała nie tylko rozpoznawalność jako kluczowe miejsce na mapie koncertów i sportowych wydarzeń w Polsce, ale również jako ważny punkt życia społecznego mieszkańców Krakowa. Wspiera to realizację celów marketingowych i sprzedażowych firmy. Szczeszek zauważa, że tak długotrwała współpraca świadczy o dojrzałości partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce.
Z drugiej strony Małgorzata Marcińska, Prezes Zarządu Areny Kraków SA, wyraża swoje zadowolenie z doskonale układającej się od początku współpracy z TAURONEM. Podkreśla ona, że marka TAURON jest mocno związana z marką Areny Kraków, największej hali widowiskowo-sportowej w Polsce. W jej opinii, stabilne spółki o ugruntowanej pozycji na rynku tworzą najlepsze relacje biznesowe.
TAURON został sponsorem tytularnym krakowskiej areny od stycznia 2015 roku, czyli niemal od początku jej funkcjonowania. Obecna umowa kończy się w styczniu 2024 roku, a nowa będzie obowiązywać do stycznia 2028 roku. TAURON przystąpił do sponsorowania krakowskiej areny po wygraniu konkursu ogłoszonego przez Arenę Kraków SA w kwietniu 2023 roku. Arena daje firmie szerokie możliwości eksponowania swojej marki.
TAURON Arena Kraków to miejsce, które stanowi wizytówkę zarówno dla firmy TAURON jak i dla samego Krakowa. Dzięki niej Kraków ugruntował swoją pozycję jako centrum krajowych i międzynarodowych wydarzeń kulturalnych, sportowych i biznesowych. Co roku w wydarzeniach organizowanych w TAURON Arenie Kraków uczestniczy kilkaset tysięcy osób. Od otwarcia obiektu w 2014 roku do końca 2023 r. odbyło się tam ponad 2,4 tys. wydarzeń, a arena gościła blisko 6 mln gości.