W niedzielnym dniu, ostatnim razem w roku bieżącym, zabytkowe tramwaje wyruszyły po ulicach Krakowa, sygnalizując koniec 21. sezonu Krakowskiej Linii Muzealnej. W tym dniu na trasie linii numer 0 widziano między innymi skład wagonów typu N, które wcześniej kursowały na trasach w Warszawie, Krakowie i Poznaniu.
Zabytkowe tramwaje typu N z wymienionych miast wyjechały na linie krakowskie po raz pierwszy w tym roku w czerwcu. Magistrat podał informację, że miejskie przewozy komunikacyjne (MPK S.A) z Krakowa współpracowały z ich odpowiednikami z Poznania oraz Tramwajami Warszawskimi, dzięki czemu udało się przeprowadzić wymianę historycznych pojazdów na okres wakacyjny.
W rezultacie tej wymiany, do Krakowa trafił poznański zabytek – doczepny tramwaj ND. Z Krakowa natomiast skierowano do Poznania wagon doczepny typu KSW, którego historia sięga lat 40. XX wieku i który został odnowiony przez pracowników miejscowego MPK. Zgodnie z komunikatem wydanym przez krakowski urząd miasta, również do Warszawy skierowano jeden z wagonów, SN4, który pierwotnie trafił do Krakowa z niemieckiego Eberswalde w 1941 roku. W zamian za ten wagon, MPK S.A. w Krakowie otrzymało zabytkowy wagon N prosto z Warszawy.
Podsumowując 21. sezon Krakowskiej Linii Muzealnej, urząd miasta przedstawił statystyki dotyczące tramwajowej linii numer 0. Ta linia funkcjonowała przez łącznie 18 dni podczas wakacji. Trasę tę obsługiwano na przestrzeni trzech dat: 11 czerwca, 30 lipca i 3 września. Dodatkowo, linia numer 23, która prowadziła przez zajezdnię tramwajową w Podgórzu do Borku Fałęckiego, kursowała dwa razy: 2 lipca i 13 sierpnia. Ulice miasta zapełniały także zabytkowe autobusy obsługujące specjalne linie, które były uruchomione cztery razy: 25 czerwca, 23 lipca, 15 sierpnia i 10 września.